Na afloop van een traject (onderzoek- en/of behandeltraject) vragen wij ouders en kinderen om een tevredenheidsvragenlijst in te vullen.

Zou je in een paar woorden/zinnen de zorg in onze praktijk kunnen omschrijven?
“Prettig dat er direct zorg kon worden ingezet op school en dat daar tijd voor werd genomen.” 
“Professioneel, aardig, duidelijk.”
“Zinvolle, pittige trainingen en/of gesprekken”
“Prettig, deskundig, adequaat, enthousiast, optimistisch, betrokken/aansluitend”.
“Omdat ze je echt heel goed helpen en je kan de meeste dingen verbeteren.”
“Luisteren naar je en proberen de oplossing te vinden die het beste bij jou als individu past.”
“Ongedwongen, familiair, niet in hokjes denken en drukken.”
“Persoonlijk, kleinschalig, open.”
“Goed geluisterd, naar kind en ouders, goede communicatie.”
“Laagdrempelig, gericht op het kind en met veel praktische ondersteuning en begeleiding.”
“Zeer persoonlijke snelle hulp, heldere gesprekken, warme sfeer, goede vervolgondersteuning op school.”

 

Wij  krijgen van onze cliënten en ouders als praktijk een 8,5.

resultaat tevredenheidsvragenlijst